środa, 31 lipca 2013

The Versatile Blogger


The Versatile Blogger

Witam, zostałam pierwszy raz nominowana przez Ikę Duchniak do The Versatile Blogger.


Zasady:

1. Podziękować osobie, która Cię nominowała.

2. Pokazać nagrodę, The Versatile Blogger.

3. Ujawnić 7 skrytych faktów o sobie.

4. Nominować 15 blogów, które Twoim zdaniem są godne do nominacji.

5. Poinformować autorów.



1. Niezmiernie miło mi za tą nominacje kochana :)

2. Proszę

.

3. 7 faktów o mnie:
1) Mam "fioła" na punkcie poprawiania grzywki.
2) Nie ruszam się nigdzie bez telefonu (nawet do toalety z nim idę).
3) Nałogowo palę i piję.
4) Non stop prostuje włosy.

5) KOCHAM piercing i tatuaże.

6) W szkole zawodowej wybrałam zawód fryzjer, mimo, że nie lubię tym się zajmować (chciałam wybrać kosmetyczkę, lecz u mnie w mieście i w okolicach nie ma takiej szkoły z tym zawodem).



 

3 komentarze:

  1. kiedy dodasz rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie mam weny i imprezuję ze znajomymi, gdyż chcę jak najlepiej zapamiętać te wakacje. Jeśli najdzie mnie cokolwiek związane z nowym rozdziałem od razu sobie zapiszę, by nie zapomnieć.

      Usuń
    2. spoko :))
      Mam nadzieje że zapamiętasz te wakacje :))

      Usuń