wtorek, 20 listopada 2012

6.


Rozdział 6

 Aż nagle poczulam jego aksamitne wargi na swoich. Liam namietnie calujac, przesuwał swa dłonia po moich plecach w góre i w dól, czulam sie niesamowicie....

****

***Oczami Camilli***

Po namietnym pocałunku postanowiliśmy się rozejść, zauważyłam, ze Liam i Paula także się żegnają i obie weszłyśmy do mieszkania a chłopcy wrocili windą do recepcji i udali się do samochodu mulata po czym odjechali do swej posiadłości. Byłam cała w skowronkach, ze spotkałam Zayna Mailika a co najwazniejsze, ze nie był takim zapatrzony w sławe gdzie wybierał by sobie panienki aby tylko sie z nimi pokazać. Był to wrażliwy chłopak szukający wsparcia w płci przeciwnej, aby moc zaczac wszystko od nowa. Po rozmyśleniach poszłam do lazienki wziąć relaksującą kąpiel, a Paula poszła przygotować obiad. Po niepełnej godzinie postanowilam zrobić lekki make-up, wysuszyc swe rude, falowane włosy i udać sie do swego pokoju w poszukiwaniach godnego dla siebie ubrania na koncert. Postanowilam ze założe https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/215628_10150160741627616_6945955_n.jpg . Potem poszłam na obiad, danie było niesamowite akurat to co lubił Zayn czyli kurczak z warzywami. Po posilku poszlam do pokoju i od razu włączyłam laptopa, gdy juz sie uruchomil weszłam na tt aby sprawdzić co dzieje się w Polsce, przegladajac strone natknęłam sie na pewnien wpis ``@ZaynMalik Mam nadzieję, że będzie to jeden z najwspanialszych koncertów, mysle ze ty równiez tam sie znajdziesz aniołku. xxx`` Od razu się uśmiechnelam pod nosem. 

***Oczami Pauli***

Postanowiłam pozmywać po obiedzie, po 20minutach udałam sie do pokoju w szukaniu jakiegoś ubrania na ktore by Liam padł z wrażenia postanowilam ubrac https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/380177_10150840792072616_179539287_n.jpg i po chwili udałam sie do lazeinki by zrobic mocny make-up, wlosy postanowilam zostawic w nieładzie dla lepszego efektu. Odkąd jestesmy `w swoim` mieszkaniu w ogóle nie rozmawialam z Camilla ale nie przejmuje sie tym bo obie jestesmy podekscytowane tym koncertem. Było piętnaście po 20 koncert zaczynał się o 20.35 wiec poszlam do pokoju Camilli.
- Jestes juz gotowa? - zapytalam szybko 
- Tak tak tylko jeszcze male poprawki i mozemy wychodzic, nie zapomnij zabrac wejsciowek z salonu - powiedziala na jednym wdechu

Wygladała slicznie, długie rude wlosy podkreslaly jej caly wizerunek. Poszłam wiec wziac wejsciowki i zobaczylam usmiechnieta Camille stojaca przy drzwiach. Zamknelysmy apartament i poszlysmy do taksowki stajacej przed naszym hotelem, wskazalysmy adres i po chwili juz ruszalismy z parkingu.

***Oczami Harrego***

Była 20.35 czas zaczac wielkie show. Wyszlismy wszyscy na scene, uklonilismy sie i zaczelismy machac do wszystkich fanow.
- Witamy wszystkich! czy jestescie gotowi?! - krzyknelismy wszyscy po czym uslyszelismy znane nam melodie i zaczelismy spiewac. Na poczatku zaspiewalismy `Gotta Be You` potem pokolei najnowsze kawalki. 

***Oczami Zayna i Liama***

Z niecierpliwością wypatrywalismy w tłumie Camilli i Pauli, lecz na nic, spojrzelismy na siebie i w pewnej chwili przestalismy oboje spiewac. Chłopcy widzac to zrobili to samo a tłum ucichl, nie bylo slychac nawet jednego szeptu, po jakims czasie uslyszelismy głosne trzasniecie drzwi hali i ujrzelismy je, wygladaly tak pieknie, przystanely ze zdziwioną mina na to co sie dzialo przed nimi, my tylko sie usmiechnelismy.
 - Zapraszamy do nas na scene dwie piekne dziewczyny Ruuuda, Pyszczek chodzcie do nas - oboje z Liamem zawolalysmy nasze wczorajsze towarzyszki.
Podeszły szybko do nas a my pomoglismy im wejsc na scene oboje pocałowalismy `swoje partnerki` w policzek i ruszylismy wszyscy do chłopakow, Chłopcy przytulili dziewczyny po czym ja z Liamem dodalismy.
- Przepraszamy za ta niezreczna sytuacje, ale czekalismy na te piekne panie i juz mozemy zaczynac - powiedzielismy i zwrocilismy sie natomiast do dziewczyn - no kochane to specjalnie dla was zaspiewamy  `What Makes You Beautiful` -  dodalismy po czym znowu pocalowalismy dziewczyny tym  razem w usta.

***Oczami Camilli***

Gdy weszłysmy na hale znacznie ucichło. Dziwnie spoglądałysmy przed siebie na scene, gdzie ujrzelismy chłopaków i tłum fanek, ktore gdy nas zobaczyly kipialy ze zlosci slyszac slowa Zayna i Liama. Po wydanym poleceniu poszlysmy w ich strone, weszlysmy na scene, zostalysmy milo przyjete przez cały zespol. Bardzo się z tego powodu cieszylysmy.Aż brakuje słow aby to szczescie opisac.

Po całym koncercie udalismy sie za kulisy gdzie chłopcy mieli podpisywać plyty i zdjecia fanom, którzy mieli wejsciowki. Razem z Paula bacznie opserwowalysmy każdy ruch chłopców czyli podpisanie plyty/zdjecia, mala fotografia z zespolem i pozegnanie. W pewnym momencie zauwazylam jak Zayn przesyla swoj słodki usmieszek pewnej blondynce stojacej znacznie dalej niz cala kolejka. Bardzo mnie to zezłościło i podeszlam do mulata.
- A ty co tak sie do niej usmiechasz zalotnie ? - zapytalam wkurzona
- Kochana spokojnie wiesz ze tylko jestem Twoj - i pocalowal mnie namietnie aby wszyscy widzieli ze nie maja do niego zarywac a ja przysiadlam na boku wielkiej kanapy przy boku mulata a Paula zrobila to samo z Liamem.

Minęły 4 godziny postanowilysmy z chłopakami ze pojedziemy do nich i obejrzymy jakis film. Wiec tak sie stało. Harry, Louis i nasz głodomor Niall wybierali jakis horror, Liam i Paula udali sie do kuchni przyrządzając jakies przekaski i stawiali na barku rózne trunki. Ja z Zaynem poszlam do jego sypialni.
- Zayn ? czy bym mogla pozyczyc jakas koszulke by mi bylo wygodniej? - zapytalam zadziornie szturchajac ramie mulata
- No jasne, ze mozesz. A moglbym CI pomoc sie przebrac? - zapytal zerkajac raz na mnie raz na podloge
- Oczywiscie, ze mozesz kochany - i pocalowalam go w policzek
Postanowilismy ze ja zdejmę dół a on góre, tak sie tez stalo gdy on zaczal dotykac mego cieplego ciala i poczulam mily dreszczyk przeszywajacy cala mnie, wcial mnie na rece po czym calujac mnie polozyl na swoim wielkim lozku. Wędrowal swoimi dłońmi po moim ciele, wcale mi to nie przeszkadzalo a wrecz podobalo, mialam ochote na cos jeszcze a on to wyczuł więc zaczął powolutku rozpinac moj stanik, calujac szyje i znizajac sie nizej, coraz nizej az doszedł do ...

CDN

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz